Beter in je vel, elke dag weer. Dat gun je jezelf!

Lichamelijk ongemak kan je leven beheersen. Als fysieke klachten, pijn of stress je in je dagelijkse leven beperken, wil je maar één ding: je beter voelen.

Pijn is een duidelijk signaal van je lichaam. Het is een teken dat spieren en gewrichten overbelast, te weinig belast of verkeerd belast zijn. Gelukkig geeft datzelfde lichaam je ook de sleutel tot herstel. Als je je er bewust van bent wat er precies ‘mis’ gaat in je lijf, kun je er iets aan doen!

De training en coaching van Update je lijf is doelgericht en helpt je om weer goed in je vel te zitten. Wij zijn gespecialiseerd in fascia en bindweefselmassage. Door het bindweefsel te masseren kunnen klachten zoals lage rugpijn, schouderpijn en zenuwpijn verminderen. De coaching sessies laten je zien hoe je lichaam functioneert. Update je lijf combineert corrigerende bewegingsoefeningen, zelfmassage, krachttraining, ontspannings- en ademhalingstechnieken en in één laagdrempelige training.

Na het volgen van individuele coaching en trainingssessies  is er de mogelijkheid om deel te nemen aan de groepstraining.

Tijdens de individuele sessies leer je jezelf hoe je beter en gezonder kunt bewegen, elke dag weer. De groepstrainingen kunnen gebruikt worden om de geleerde oefeningen te herhalen, een update voor je lijf.

Het resultaat? Minder pijn, een betere houding en bewuste ontspanning.

Wil jij lichamelijke pijn verminderen en meer ontspanning ervaren? Maak een AFSPRAAK.


Weer ontspannen de dag door?
Geef je lijf een update!


Klik hier voor meer informatie over de training en de tarieven.

Klik hier om je aan te melden.

‘Ik kan het nu volhouden zonder pijnstillers’
‘Door m’n gewrichts- en rugpijn kan ik niet alles. Ik
mag graag borduren en naaien, maar lang in die houding zitten
is niet prettig. Ik wil liever geen ontstekingsremmers slikken.
Tijdens de groepslessen heb ik geleerd hoe mijn lichaam werkt
en welke oefeningen goed voor me zijn. Ik beweeg nu anders
en heb daardoor minder pijn. En als m’n klachten weer
opspelen, weet ik op welke oefeningen ik kan teruggrijpen om
weer in balans te komen. Het fijnste vind ik dat ik het op deze
manier kan volhouden zonder medicatie!’

Anja (64)